środa, 2 kwietnia 2014

Liebster Blog Award.

Dzisiaj tak odrobinę z innej beczki.
A mianowicie:
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award.
Chciałabym podziękować za nominację właścicielce TEGO BLOGA (klik).

Podobnie jak Wiktoria, która mnie nominowała wyjaśnię, o co w tym chodzi.

Więc:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania, na które odpowiem:
1.Czy myślałaś długo nad fabułą bloga? 
2.Podobają Ci się chłopcy z długimi włosami? 
3.Ulub.Aktor? Jaka rola w jego wykonaniu wg. Ciebie była najlepsza? 
4.Jak walczysz z bezsennością? 
5.Czy jest jakieś miasto ,które w przyszłości musisz odwiedzić? 
6.Lubisz być w centrum uwagi czy raczej trzymać się na uboczu? 
7.Ile masz lat i jak długo zajmujesz się blogowaniem? 
8.Czy podoba Ci się mój blog? Która postać jest najciekawsza? 
9.Co sądzisz o ludziach,którzy się okaleczają? 
10.Ile miałaś lat jak nauczyłaś się jeździć na rowerze? 
11.Wymarzony chłopak...jakie powinien mieć cechy?

Odpowiedzi:
1. Nie, w ogóle nad nią nie myślałam. Wyszło samo z siebie.
Cały blog jest pisany zupełnie spontanicznie. :)
2. Jeżeli chodzi o takie do ramion, to nie.
To jest zdecydowanie obrzydliwe, zwłaszcza wtedy, kiedy chłopacy o nie nie dbają.
3. Adam Sandler. Według mnie najlepiej zagrał rolę Lennego Federa w "Duże dzieci" i "Jeszcze większe dzieci". Ogólnie, to w każdym filmie daje z siebie 100%. :)
4. W ogóle staram się z nią nie walczyć. I tak wiem, że przegram.
5. Koniecznie, koniecznie, koniecznie Barcelonę.
6. Nie lubię być ani w centrum uwagi, ani trzymać się na poboczu. Jakoś tak po środku mi najbardziej odpowiada. :)
7. Mam 13 lat, blogowaniem zajmuję się od lutego bieżącego roku.
8. Jest doskonały. Każdy rozdział jest ciekawy i z chęcią go czytam. Najbardziej podoba mi się postać Sary. :) 
9. Okaleczają się, bo chcą odreagować. Ale to przecież bez sensu. Nie sądzę o nich nic. Nie znam nikogo takiego, kto się okalecza.
10. Koło trzech, czterech. Nie pamiętam dokładnie.
11. Przede wszystkim powinien mieć poczucie humoru, być odważny, pomocny i wyrozumiały.



Niestety nie mam kogo nominować. 
Ale spokojnie, jeśli znajdę kogoś takiego to dam znać i powiadomię te osoby oraz dodam je do tego postu i wymyślę pytania. :) 

1 komentarz:

  1. ooo dziękuję.Jest mi miło,że spodobam Ci się mój blog.Dziękuję jeszcze raz :*
    i zapraszam do siebie bo jest NOWOŚĆ! W końcu dodałam :/
    http://themoordeath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń